Monday, December 28, 2009

datelines

br je balik dr jumpa supervisor2 ngan gumbiranya..

bersama2 dengan semangat..haha..tetiba rs sgt bersemangat..

millions thanks to my svsr..

so, dgn gigihnya mahu menyiapkan paper2 yang perlu submit before 29 januari 2009. paper for namme n napas..emm..moga Allah beri saya kekuatan, kerajinan n ketabahan..amin..amin...

masuk2 bilik je terasa nak snap pic ni..haha..tetiba rs nak ltk pic bebanyak..maklum la..ak lupe ak ade beli camera..sebabnya lepas2 beli masuk dlm kotak double A, so, berkurun la dia dok situ sampai tuan nya pon lupe kat dia..haha..ape la ak ni..

ceh, nak tyg bilik yg berselerak..tetiba rasa meja saya ni x cukup besar..wah tamaknya saya nak meja besar2..haha..


ni lak dr sudut lain..


oh ya..x lupe gak biskut beras dr jepun..tinggal ni je..yg lain sudah ku mkn..haha..kyg2..lunch yg simple..tq to Dr. Yusri



ally: wah..kene bersiap2 ni..saya ada kelas rapid sat g...my 1st kelas..buat di dewan kuliah..haha..cukup kuat x ek suara saya nih..

update @ 3.15pm after bebel @DK3: oh mak aih...punya la ramai student ak nih...ade 92 org + 5org lg yg nak gak masuk kelas ni dgn alasan nak baiki pointer..ayyo...camne nak wat nih...bole semput saya mcm ni..kerenah mcm2 lak tu..tulun2...

2 comments:

SHAZZY said...

MA, KO COVER LINE EK?? SBNR NYE KAT LAPTOP TU, KO BUKA FB KAN?? TP NK AMIK GMBO NI, KO BUKA GOOGLE.. MUAHAHA.. KANTOI!!

unguputih said...

oit..oit..ak ngah cr jurnal la tu..sambil2 fb..haha..

Post a Comment