Thursday, July 2, 2009

awet muda?...i like..

hari ni saja datang lambat..bgn lambat...mandi lambat2..haha..puas hati beb wat keje lambat2..pastu otw nak p kampus, anak2 PA ak ni dok sibuk2 msg la tepon la...adoi...sadis sungguh la..pagi2 suda di ganggu gugat mood ak. baru nak elok sikit.
cik, nak fail kuning pagi ni bole x?

cik, cik kat mana?

cik, makmal CAE1 kat mana?

cik, cik datang x masa saya register subjek lazim?

cik, nanti nak kumpul di mana? ketua x bgtau pon

itu antara msg2 yang ak kena layan pagi2 buta..haih, x kan la OC x bgtau diorg, tempat reg kat mn, nak kumpul mana..amenda tah..dah mcm personal assistant nih..sabo..sabo...

kejadian di makmal CAE1 kompleks FKMP

kol 10.15 ak dah pi sana dah. ak pon x tau gak mn letaknya lab tu. so, sebagai 'org yg tau sume benda' di kampus ni, ak pon merajinkan diri pi pej akademik. tup2, depan tu ade je directions g lab CAD & CAE. otw nak p sana, jumpe ngan anak2 PA ak yang tersadai di laluan ke CAD lab.. ape la diorg ni. xde sikap nak cari lab CAE tu kat mn. ikut je la directions yang ade tu. geram betul la..bl ak dah panggil2 tu baru nak gerak. psst...dah macam mak org dah ak ni, dok bercekak pinggang lagi..hehe..sampai depan lab, yg sepatutnya turn ak, kene tunggu lak. coz, dak2 degree x abis reg lagi. ade yg kene reg manually coz sistem x dapat kesan subjek2 diorang. he..pelik betui la..terjumpe ngan has. dia pon baru abis settle kan anak2 PA dia.. lagi la ramai anak2 dia..hee..lagi pening..emmmm..lama punya tunggu, sampai ak pon tertunggu dalam lab tu..hehe..sempat pi lab sebelah. borak2 ngan azham..hehe..azham ni dulu dak utem, sama2 interview ngan ak dulu. tapi dia instruktor engineer bukan tutor. dah abis borak2 n jalan2, balik semula ke lab ak. x abis lagi?terlepas lak ayat ni kat situ. but then, tetiba ade 1 OC ni cakap kat kak....(ak x igt nm dia, dia staf pej akademik),tapinya dia pandang ak, so ak assume, he's talk 2 me.
OC: dah abis lom? if dah abis, leh la dak2 PA en how fu how masuk...

saya: mn bole, kan turn org lain.

OC: kak, anak2 PA puan saliana kan sorang je..(bole x ak di kata puan..ni gara2 kat notis tu tulis puan)

saya: bukan sorang la. ade ramai lagi. tu berderet ngah beratur tu. ikut turn la.

OC: ye ke kak? tapi ni sorang je. saya dah tanya tadi.

saya: iye..x pecaya? saya ni PA mereka. mereka tu anak2 PA saya.

OC: la...puan...err..minta maaf puan..saya xtau..sori2

saya: cik saliana ye..belum puan lagi

OC: minta maaf ye cik..ingat kan OC gak tadi

saya: mmmm..lain kali selidik dulu..

emmm..susah ye..macam nak jadikan penampilan ak ni nmpk macam staf?hehe..asyik di salah anggap as a student je..emmm...ape kan daya..awet muda kot?hahaha..perasan

ally: oppss...got to go la..nak balik ni...tapi nye kejadian di salah anggap tu x berakhir di situ..ade lagi..esok2 ak update ye

2 comments:

cik blubi said...

aku xnk komen skrg...
aku nk tgu ko update lg...
opssssss..tp dah tertgl komen lak kt cni..
hihihihi

SHAZZY said...

OIT PUAN SALIANA.. LEH X JGN DOK PASAN.. PASNI, KO WAT JE 1 TAG N TTULIS SITU "TUTOR".. XDELE ORG IGT KO STUDENT. WAWAWA..

Post a Comment