Tuesday, June 30, 2009

tdo?

ri ni pagi2 ak dah ke blok F2. ada perjumpaan fakulti bersama student2 baru. diikuti ngan perjumpaan ngan PA...bla..bla...bla..abis lambat gak taklimat fakulti tu..jenuh telinga ak ni mendengar. x sempat breakfast lagi ni..perut ku meraung2..haha..dah terbiasa b/fast sekarang ni..good routine..anak2 PA ak lak tertinggal sorang. x dtg pon. tah pi mana tah. ak lak yg riso. sebab sume material2 utk diorang reg subjek ko ade kat ak ni. haih...mn nak cari

but then. kol 5 td dia tepon. itupon selepas miscall ak 3 kali. takut kot..nak takut ape. dak2 lain td pon suppose panggil ak cik, ni panggil kakak. sampai timb dekan terdengar diorg pggl ak kakak, kene tegur..hehe..baik lah..anak2, sila lah panggil saya cik liyana (calling name given by prof imran)

kejadian 5 petang

si polan: assalammualaikum cik

saya: w'salam.sape ni?

si polan: saya...saya...

saya: saya..saya...r u having a name?

si polan: saya sha........, cik PA saya

saya: oooo..awak...knp x datang td?


si polan: saya tertido cik..

saya: ape? tdo? awak ni..mcm mn awak nak reg ko esok? borang pada saya ni.

si polan: saya ada borang tu.

saya: tapikan ada signature saya. esok awak kene submit kat fac lepas reg subjek.

si polan: ooo..gitu ek cik.

saya: ye la..kata dah ada borang. awak perap ke borang tu..

si polan: cik free x pagi esok? saya nak jumpe bole? dalam kol 9.

saya: pagi b4 kol 9 saya free. afterwards, saya ada clas.

si polan: ok cik. saya pastikan saya bangun awal esk.

saya: blaja bertanggungjawab pada diri awak sendiri. this is for your future. xde mak nak kejutkan awak bgn tido. be responsible.

si polan: baik cik. bilik cik kat mana?


saya: blok D1-209

si polan: kat mn tu cik

saya: kat sebelah masjid.

si polan: ooo...dekat je..ok lah cik. jumpe esok pagi. terima kasih cik

saya: welcome.




ally: x kira siape pon kite, please be responsible n respect yourself..




5 comments:

cik blubi said...

huh cik liyana??name bru 2 beb hihihihi...aku dl2 pn tkut gak nk jmpa PA sndri tau..stndrd la kan zaman budak2 dl hahahha..cik liyana kn jd PA yg baik tau..jgn wat anak2 buah trtgu2 nk amik sign 2...pilu kl igtkan ms silam dl2.

unguputih said...

haha..ak dl x pnh g jumpe PA..ni time kat s.a la. time kat penang ok je la. x de la pilu sgt..hehe..

SHAZZY said...

GILERR KO.. GNS TOL DGN DAK2.. UISHH.. CMNI KALO, AKU XLEH LE JD LECT.. KO YG LMH LMBUT PON LEH GRG CMTU.. INIKAN LG AKU YG MCM RIMAU NI.. MAMPOS CIRIT SUME STUDENT AKU.. ADOIYAII..

unguputih said...

lemah lembut la sgt..ni anak2 ak ni x bole di bagi muka la..hehe

SHAZZY said...

YAAA.. ITU DIAAA.. MAFIA DAH MULE MENGGANAS.. YAY!! BERJAYA!!

Post a Comment