Monday, August 3, 2009

kene kerja la

UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA


3 Julai, 2009



PEKELILING PENGURUSAN BIL.25/2009

HARI SABTU DAN AHAD BEKERJA


SEMPENA MAJLIS KONVOKESYEN KE-8


UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA


Adalah dimaklumkan bahawa pihak Universiti akan menganjurkan Majlis Konvokesyen ke-8 pada 8,9 dan 10 Ogos 2009 bertempat di Dewan Tunku Ibrahim Ismail, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.


2.       Untuk memastikan kelancaran dan kemeriahan Majlis Konvokesyen ke-8  pada kali ini, pihak Pengurusan telah bersetuju memutuskan bahawa hari Sabtu dan Ahad, 8 dan 9 Ogos 2009 adalah merupakan hari bekerja rasmi untuk semua staf.   Oleh itu kehadiran bekerja perlu direkodkan di mesin pengimbas kad matriz seperti hari bekerja biasa.  Permohonan cuti rehat pada 8, 9 dan 10 Ogos hádala dibekukan melainkan atas sebab-sebab yang betul-betul tidak dapat dielakkan.


3.       Atas pelaksanaan peraturan ini, pihak Universiti juga telah bersetuju bahawa tuan/puan dibenarkan untuk mengambil dua (2) hari sahaja cuti gantian tertakluk kepada kelulusan ketua PTj masing-masing.


4.       Sila ambil maklum bahawa mana-mana staf yang didapati tidak hadir bertugas pada hari berkenaan hendaklah memberi surat tunjuk sebab di atas ketidakhadiran tersebut.  Sekiranya alasan yang diberikan itu tidak munasabah dalam pandangan pihak pengurusan, tindakan boleh diambil mengikut peraturan sedia ada..


Harap maklum.  Sekian, terima kasih.


“DENGAN HIKMAH KITA MENEROKA”


Yang benar,


SULAM BIN HAMID


Pendaftar


7100



ally: nasib badan...keje kuat..hehe

3 comments:

SHAZZY said...

I LIKEEE!! HUHUHU.. MAMA, JGN SEDEY2.. DPT GAJI KOT.. LAIN LA AKU NI.. DOK P NGANGA DLM CLAS, PE PON XDPT.. FKRN ASIK DOK MLYG KE SHOPG MALL JE.. WAWAWA..

unguputih said...

haha..mn nye ade add up gaji..tetap cenggitu gak..kami tutor2 di sini di anak tiri kan..haha

SHAZZY said...

DI ANAK-TIRIKAN?? MEH CNI AKU REPORT KAT PAK IBRAHIM ABU SHAH...

Post a Comment