Wednesday, November 25, 2009

naik angin ngan JKLA

ni emel dari ihsan, minta pendapat pemain2 JKPI. emel yang membuatkan daku naik angin ngan JKLA. x mengenang budi betul..tu kompem si sani yg komplen tu..
salam

saya nak minta pendapat pemain2 jkpi. pada perlawanan menentukan tempat 3-4 tempoh hari pasukan jkpi1 mndapat tmpat ke3.tetapi timbul rasa tak puas hati oleh pihak lawan (jkla) karana pemain kita tak cukup (4 orang) dan kita tidak menurunkan pemain wanita. saya difahamkan oleh en.amran selaku penganjur untuk mengadakan perlawanan semula. setuju vs tak setuju?

jawapan yang kuberikan kepada ihsan
waalaikumussalam..

terserah la kalo nak wat perlawanan semula..tp bila kita pikir2 balik, kita pernah tolong JKLA masa wanita2 mereka dah balik awal..even main cuma half game sebab lepas tu kita sambung match tu esoknya..ada kita suruh diorg di terminate kan? xde kan? ingat x haslina ganti wanita2 tersebut..ade ke kita komplen2..tolong gak JKLA tu even pada saya diorg should terminate..ni nak pulak wat match semula..

terus terang saya tak setuju..sebab saya x nak main lagi..dah cukup bersabar bila wanita2 JKPI sendiri x nak bagi komitmen..x nak jadi kambing hitam lagi..hehe..even saya cume menyemakkan game tu, tapi peduli ape, yg penting saya dah bagi full komitmen..

notes:

JKPI stand 4 JABATAN KEJURUTERAAN PEMBUATAN DAN INDUSTRI-my lovely department..happy 2 b here!

JKLA stand 4 JABATAN KEJURUTERAAN LOJI DAN AUTOMOTIF-sgt bersyukur ak x masuk dept ni..even ada ura2 dulu ak ke dept ni..i hate this dept! (for the time being..hihi)


ally: kata main suka2..bila kita dah tolong diorg ni lak balasannya..lain kali jgn di tolong..

3 comments:

unguputih said...

sani tu dah masuk senarai org2 yang menjelekkan ak..seumo hidup ak ingat muka dia tu!

SHAZZY said...

HAHAHA.. AKU KNL KO MA.. "SEUMO HIDUP AK INGAT MUKA DIA TU!" DLM TERM KTE GUNE MS D UiTMPP IS "AIM".. HAHAHA.. SAME LA KTE MA.. MMG HBS LE SAPE2 YG WAT SLEK DGN KTE.. HAK3!!

unguputih said...

haha..betul tu shaz..mmg aim la org2 yg menjelekkan ni..

Post a Comment